Naše firma PRIMA OUTDOOR, s.r.o. se stala přátelským eshopem České pošty.
Dopravné | Dobírka | Dopravné zdarma | |
ČP - Balíkovna | 79 Kč | od 2 000 Kč | |
ČP - Balíkovna na adresu | 119 Kč | 40 Kč | od 10 000 Kč |
GLS | 119 Kč | 40 Kč | od 10 000 Kč |
GLS Parcelshop | 119 Kč | 40 Kč | od 10 000 Kč |
GLS Slovensko | 10 € | 2 € | od 376 € |
Osobní odběr | ZDARMA |
- dobírkou - následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- platba kartou online nebo rychlými platebními tlačítky - zboží lze uhradit okamžitě po odeslání objednávky kartou on-line, nebo bankovním platebním tlačítkem. Po odeslání objednávky, budete přesměrování na bezpečnou platební bránu s širokým výběrem on-line plateb. Po uspěšném provedení platby, které ihned vidíme, Vám bude zboží odesláno v co nejkratším termínu. Nejpozději však následující pracovní den.
- při platbě proforma fakturou - záleží na datumu a čase připsání Vaší platby na náš účet poté následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 7 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- osobní odběr v provozovně PRIMA OUTDOOR, s.r.o., Sportovní 348/3, Brno 602 00 - vždy je nutno vyčkat na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možno si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem. Děkujeme.
- Expedice obchodních balíků České pošty, probíhá ve všední dny od 10:00 do 11:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Zásilky posíláme jako Balíkovna na adresu (balíček přímo na Vaši adresu) nebo Balík do Balíkovny (pošty a výdejní místa).
-
Jsou běžně doručeny druhý pracovní den od odeslání na Vámi zvolenou adresu. V případě nezastižení je zásilka uložena 7 dní na Vaší poště.
Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas. Není tedy možno si čas stanovit. Stejně tak telefonický kontakt od zaměstnanců České pošty je velmi ojedinělou záležitostí. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Expedice balíků u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy GLS probíhá ve všední dny od 10:00 do 11:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
- v případě nezastižení Vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin
- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- zásilku můžete sledovat zde GLS po zdání jejího čísla (12 číslic)
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě
Osobní odběr:
- Je možný na adrese provozovny Sportovní 348/3, Brno 602 00 po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné v uvedené provozní době zde .
- Zboží si zákazník vyzvedává osobně a může platit v hotovosti nebo platební kartou.